Вітаю Вас, Гість

 
 
   
 
   

 

НАКАЗ

Село Радивонівка

30.04.2020                                                                                                         №

Про порядок організованого закінчення 2019/2020 навчального року

 Відповідно до частини третьої та четвертої статті 10, частини четвертої статті 38 Закону України «Про повну загальну середню освіту», наказів Міністерства освіти і науки України від 16.04.2018  р. №367   «Про затвердження порядку зарахування, відрахування та переведення до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти», від 30.03.2020 року «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році», на виконання листів МОН України від 11.03.2020 р. № 1/9 – 154 «Про рекомендації щодо організації роботи закладів освіти під час карантину»,  від 23.03.2020 № 1/9 – 173 «Щодо організації освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти під час карантину», від 31.03.2020 №1/9 – 182 «Щодо організованого завершення 2019/2020 навчального року та зарахування до закладів освіти», від 16.04.2020 № 1/9 – 213 «Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019/2020 навчального року», наказу відділу освіти, молоді та спорту Великобагачанської селищної ради № 66 від 24.04.2020 «Про організоване завершення 2019/2020 навчального року та проведення підсумкового оцінювання» та з метою організованого завершення 2019/2020 навчального року

 

НАКАЗУЮ:   

 1. Заступнику директора     Ковальчук В.Г.:

1.1.  Ужити необхідних заходів щодо організованого закінчення
2019/2020 навчального року

                                                                                    Травень-червень 2020 року

1.2. Забезпечити  організоване закінчення навчальних занять.

До 18.05.2020 – 11-й клас

До 29.05.2020 – 1-10 класи

1.3.     Установити контроль за дотриманням термінів семестрового та річного оцінювання навчальних досягнень.                                                                        м       

 1.4.    Забезпечити участь учнів 11-х класів у зовнішньому незалежному оцінюванні на пунктах тестування згідно змін, визначених МОН України.

 1.5. Здійснити контроль за роботою  з питань об’єктивності та відповідності виставлених у додатки до документів про базову та повну загальну середню освіту балів про рівень навчальних досягнень учнів 9, 11-го класів отриманим ними балам за річне оцінювання, зазначеним у шкільній документації.

Після складання ДПА у вигляді ЗНО – 11-й клас

До 15.06.2020 – 9-й клас

 

  2.  Учителям – предметникам:

 2.1. Здійснити підсумкове оцінювання у 2019-2020 навчальному році з ура-хуванням результатів очного навчання у І семестрі, січні-березні 2020 року та ре-зультатів дистанційного навчання в період карантинних обмежень.  

2.2.  Виставити річні оцінки у класні журнали у період не пізніше 6 робочих днів після завершення ІІ семестру  відповідно до  структури  2019-2020 навчального року та можливості фізичного повернення педагогічних працівників до приміщення закладу.
        2.3.  Перевести до наступного класу учнів, які з різних причин не були охоплені дистанційним навчанням у період карантину, та розробити для кожного з них інди-відуальні навчальні плани щодо засвоєння пропущеного навчального матеріалу (індивідуальний навчальний план затверджується директором до початку наступ-ного навчального року).
        2.4. Організувати роботу з   дітьми, вказаними у п.2.3. цього наказу,  за індивідуальним навчальним планом до 01.07.2020 у разі відкриття закладу у червні 2020 року та фізичної присутності дитини, підтвердження можливості перебування учня в дитячому колективі, а також згоди батьків. Та  оцінити  навчальні досягнення учнів  за поточний навчальний рік до кінця 2019-2020 навчального року. У разі неможливості повернення учня до закладу освіти в період до 01.07.2020 освоєння ним пропущеного матеріалу за індивідуальним навчальним планом   забезпечити у 2020-2021 навчальному році.

 

2.5.  Річне оцінювання випускників 9-х класів, звільнених від ДПА (наказ МОН), здійснити на підставі результатів І семестру, очного навчання упродовж січня-березня та результатів дистанційного навчання.
 

2.6. Для випускників 11-х класів  після завершення карантинних обмежень організувати додаткові консультації з предметів, обраних ними для проходження ДПА у формі ЗНО з дотриманням чіткого регламенту санітарно-епідеміологічної безпеки, та за наявності підтвердження задовільного стану здоров’я учня та створення відповідних умов для навчання (засоби індивідуального захисту, малими групами, забезпечення дистанції тощо).

2.7.  Результати зовнішнього незалежного оцінювання зарахувати як результат державної підсумкової атестації за курс повної загальної середньої освіти для всіх випускників 11 класу 2020 року.

 2.8. Заповнити класні  журнали  після завершення карантину згідно  графіка:

  

2.8.1.  Журнали заповнити   відповідно до календарного планування  (дати та зміст уроків)   та згідно з розкладом  уроків.

      1. Використати нотатки і замітки, які були зроблені  під час карантину.
      2.  Оцінки перенести зі своїх записів та електронних журналів.
      3.  На підставі поточних оцінок та контрольних робіт виставити тематичні. Якщо проводили контрольні у вигляді тестувань, то записати в змісті «Контрольне тестування».
      4. На підставі тематичних, отриманих під час другого семестру, виставити семестрову.
      5.  Виставити річну оцінка як середній бал семестрових оцінок (з заокругленням на користь учня).
      6. При відсутності оцінок та неможливості виставити тематичну діяти  відповідно до традиційних правил. Якщо учень не навчався упродовж карантину та не має оцінок, то ставимо "н/" (або "пп/" в 1-4 классах) на сторінках відвідування навчальних занять, на предметних сторінках ставимо "н", тематичну ставимо "н/а" і не враховуємо її при виставленні семестрової.
      7.  У зв'язку з пандемічною ситуацією провести оцінювання із «Захисту Вітчизни» шляхом автоматичного виставлення оцінки за підсумками поточних оцінок впродовж року та провести онлайн-тестування за темами військово-польових навчань.
      8. Підсумкові оцінки з фізкультури, трудового навчання, музичного, образотворчого мистецтва, мистецтва виставити за результатами І семестру та з урахуванням оцінок отриманих до 12 березня. Якщо учні під час карантину виконували завдання з таких предметів, то відповідні результати також слід врахувати. Не  вимагати запису виконання завдань із цих дисциплін  у разі відсутності в учнів технічних можливостей їх виконання.
      9. Заступнику директора Ковальчук В.Г. скласти графік заповнення класних журналів одразу після закінчення карантину.
  1. Коригуюче навчання провести у вересні 2020-2021 н. р. Тривалість визначити учителю самостійно безпосередньо для кожного класу, залежно від того, як учні опанували матеріал. Додаткове тестування для з’ясування ступеня опанування матеріалом не проводити, а визначити за результатами дистанційного навчання найбільш важкі для сприйняття теми.

4. Класним керівникам  9 – го та 11 – го класів Торкут Т.Г. та Липко Л.М.:

4.1. Внесення оцінок за ДПА в додаток до атестата здійснити з урахуванням наслідків розгляду апеляційного звернення випускника (відповідно такий випускник  атестат отримує пізніше).

4.2. Особам, які з’явилися для проходження ДПА у формі ЗНО та роботу над тестом яких достроково припинено у зв’язку із допущеними ними порушеннями процедури проходження ЗНО, виставити до документа про освіту за ДПА з цього предмета 1 (один) бал відповідно до відомостей УЦОЯО.

4.3. Результати атестації виставити у додатки до свідоцтв про базову загальну середню освіту та  про повну загальну середню освіту у графі «державна підсумкова атестація» та врахувати при визначенні середнього балу свідоцтва.

4.4. Особам  звільненим від проходження ДПА за станом здоров’я  та усім учням 9 класу у додаток до свідоцтва замість оцінки зробити запис «звільнений» («звільнена»).

5. Класним керівникам 1 – 8 та 10 класів:

5.1.   Видати свідоцтва досягнень, табелі навчальних досягнень та свідоцтва про базову середню освіту учням 1- 10-х класів:
        5.2.  Свідоцтва досягнень учнів 1, 2-х класів, табелі навчальних досягнень учнів 3-8-х, 10-х класів заповнити класним керівникам  самостійно після проведення семестрового та річного оцінювання. Учням, які продовжують навчання у цьому закладі, вищезазначені документи направити в електронному вигляді з подальшим врученням оригіналу документа на початку нового навчального року;

5.3. Оформлення свідоцтв про здобуття базової середньої освіти  завершити до 15 червня.

5.4. Організувати видачу свідоцтв після прийняття Урядом рішень про зняття певних карантинних обмежень для здобувачів освіти та з дотриманням регламенту санітарно-епідеміологічної безпеки.

6.  Заборонити будь-які  форми відзначення свята закінчення навчального року у  навчальному закладі.

7. Класним керівникам майбутніх 1 класу Покрепі Л.В., 5 класу Липко Л.М., 10 класу Торкут Т.Г.:

    1. Прийом заяв та документів до 1-х класів розпочати після завершення карантинних обмежень для закладів освіти.
              7.2. Прийом документів до 5-х класів закладів загальної середньої освіти та 10-х класів розпочати після видачі учням відповідних д
      окументів про освіту.  
  1.  Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.  

 

 

Директор                                     Т.І. Ліхтей

 

 

 Доброго дня, шановні батьки наших учнів!!!  Ми звертаємося до вас у цей непростий для усіх нас час. Великобагачанська селищна рада ввела обмежувальні заходи у зв’язку із загрозою поширення коронавірусу.  Дітям не можна без батьківського супроводу бути на вулиці і громадських місцях, тому виходити на вулицю можна лише в разі крайньої необхідності і тільки в супроводі дорослих членів сім‘ї!!!  За невиконання умов карантину та надзвичайної ситуації і нараження на небезпеку себе та оточуючих передбачена адміністративна та кримінальна  відповідальність!!! Карантин це не канікули! Потурбуйтеся, щоб ваші діти не ходили по магазинах та просто так по селу! Ми благаємо вас  зрозуміти:  усе, що зараз робить влада ОТГ і країни – це намагається стримати захворюваність і смертність, щоб хоч якось мінімізувати наслідки. Почуйте нас, будь ласка! Бо кожен день   може закінчитися для вас та людей, які вас оточують, у кращому випадку ізоляцією в інфекційному відділенні, а в гіршому –  смертю.

Тепер вам треба зайняти своїх дітей різними заняттями і створити графік та умови для виконання завдань, даних учителями з предметів на період карантину які були їм розіслані класними керівниками (хоча б доступ до Інтернету та соціальних мереж для отримання завдань та консультацій з учителями). У ваших дітей у планахповинні бути  години навчання, включно з переглядом телеуроків, відео на ютуб, рекомендованих учителями і читанням книжок. Але є одне але...

Наші діти так само злякані, як і ми зараз. Вони не тільки чують все, що навколо відбувається, але й відчувають нашу постійну тривогу. Вони ніколи раніше такого не відчували і не бачили. І хоч ідея не ходити в школу майже місяць звучить класно, вони напевно уявляють собі літні канікули, а не реальність із ув‘язнення вдома, не зустрічаючись із друзями.

В наступні тижні ви помітите зміни в поведінці дітей. Тривогу, злість, протести, через те, що вони не можуть жити нормальним життям. Вони будуть суперечити, виносити мозок і бунтувати весь цей час. Це нормальна і очікувана поведінка в таких умовах.

Все, що дітям зараз потрібно - комфорт і любов. Відчути, що все налагодиться і буде в порядку. Значить в такі моменти забувайте про графік і навчання, залізьте під ковдру і поваляйтесь разом, пообнімайтесь. Почніть читати якусь книжку разом, як родина. Спечіть печиво чи намалюйте картинку.

Не переживайте, що діти відстануть від програми. Всі діти зараз в одному човні і врешті буде все добре. Коли ми повернемось у класи, то ми все відкоригуємо і надолужимо в тому місці, де вони зупинились. Наші вчителі в цьому їм допоможуть! Не воюйте з дітьми через те, що вони не хочуть виконувати завдання! Не зривайтесь на дітей через те, що вони не дотримуються графіка. Не карайте двома година навчання якщо вони сперечаються.

Все, що ми хочемо вам сказати: врешті психіка вашої дитини в цій ситуації набагато важливіша за їі академічні знання. І те, як вони почуватимуться зараз, всі три тижні, залишиться з ними на все життя в пам‘яті. Зважайте на це щодня. Можливо ми перестали вміти співіснувати в сім’ях, і тому ця хвороба закрила нас в наших будинках, щоб ми знову навчилися жити як сім’я.

Відповідально поставтесь до даної ситуації!!! Бережіть себе та один одного!!! Будьте здорові!!! Дякуємо за розуміння!


Адміністрація  та педколектив Радивонівського ЗЗСО І – ІІІ ступенів

Шановні діти та батьки!

На період карантину навчання буде здійснюватися на єдиній навчальній платформі https://classroom.google.com/ .

Реєстрацію проводить Колінько Наталія Іванівна (мобільний телефон 099 951 59 23).

 

 

З 2 по 6 вересня 2019 року в Радивонівському ЗЗСО І-ІІІ ст. пройшов Олімпійський тиждень.

05 вересня 2019 р. учні навчального закладу відвідали книжкову виставку «Спорт – запорука здоров’я», яку організувала бібліотекар школи Ткаченко С.І.

 

06 вересня 2019 р. вчителі фізичної культури початкової школи провели загальний Олімпійський урок серед учнів 1 – 4 класів, де діти взяли участь в цікавих спортивних змаганнях «Веселі старти».

(див фотоальбом)

9 вересня 2019 року вчителями- філологами Радивонівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів та бібліотекарем були проведені заходи з нагоди відзначення 250-ї річниці від дня народження видатного українського письменника, поета, драматурга, засновника нової української літератури та громадського діяча І. П. Котляревського. Зокрема, Любов Миколаївна Липко на шкільній лінійці, у вигляді інформаційної хвилинки, розповіла учням про зачинателя нової української літератури І.П. Котляревського. Для учнів 9-11 класів учителька української мови та літератури Ткаченко Ліна Миколаївна здійснила мандрівку у світ творчості Івана Петровича Котляревського. Юні дослідники, учні 10 класу, підготували повідомлення «Біографічні віхи Котляревського» та виготовили буклети «Життя і літературна діяльність І.П.Котляревського», які вручили учням 9класу. Бібліотекар закладу Ткаченко Світлана Іванівна підготувала книжкову виставку «І.П.Котляревський – лицар української письменності».